mollyelli

Alla inlägg under mars 2013

Av mollyelli - 17 mars 2013 13:30

Här kommer veckans moviestar för den här veckan.


Den här gången blir supermajsan veckans moviestar. Hon är jättesnäll och väldigt trevlig när man chattar med henne. Hon ger mig hela tiden autografer för hopn vill hjälpa mig att levla. Hon är min nya bästa vän!


  

Den jag väljer till att bli veckans moviestar är Ronja<33. Hon är snäll och vill ofta byta med mig.


 


Jag är vän med henne men det är Molly som har tagit bilden och hon ä inte vän med henne!


 

Av mollyelli - 16 mars 2013 09:59

Förra veckan så startade vi en tävling där man skulle skriva en gullig kommentar.


Den som kommer på första plats är..SofiaSweetSofia! Det här är hennes kommentar: Molly, du kan lysa upp ett kallt ensamt hörn och få det till ett underbart slott och ljus. Du är också en otroligt bra vän på msp.
Från SofiaSweetSofia.


Den som kommer på andra plats är..moitoi 02! Det här är hennes kommentar: Ni är så snälla ,fina och söta># Jag ÄLSKAR eran blogg:)


Ni kommer få ett meddelande på MSP att ni har vunnit!

Av mollyelli - 14 mars 2013 17:45

Det har kommit ett nytt VIP paket idag oxå. Det här VIP paketet har nog lite att göra med påsken. Klänningen var jättefin och djuret var gullig. Men håret var oxå fint men inte en favorit. Vi söker allt det här. Så säg till om ni vill byta det mot någon av oss!


 


Betyget blir

 

Av mollyelli - 14 mars 2013 14:45

Det nya temat den här veckan heter spring break. Temat har många sommarkläder och bikinis. Det var ett väldigt sommrigt tema. Jag längtar ju efter sommaren så man slipper den här kylan så det var kul att ha sommar tema på MSP den här veckan.


Det som följer med är

- 3 tröjor/toppar

- 3 klänningar/bikinis

- 1 par shorts

- 1 par skor

- 1 accessoar

- 2 hår


 


Vi tycker att kläderna var fina men kanske lite tidigt med sommar tema. Skorna har inte förändrats något och de var inte sommriga. Men annars var det ett bra och fint tema!


Betyget blir

  

Av mollyelli - 14 mars 2013 11:15

Våran tävling som vi startade förra veckan slutar någon gång i slutet av den här veckan så tänkte påminna er om att delta. Vi har fått in några kommentarer, och tack så mycket. Det är så härligt att läsa era kommentarer! Så här hittar ni tävlingen: http://mollyelli.bloggplatsen.se/kategori/225885-tavlingar/

Av mollyelli - 13 mars 2013 17:41

Till temat som var förra gången, som hette Cats, Cats, Cats, följde det med i ny näsa i och nya ögon. Såklart skulle ögonen och näsan ha något med temat att göra. Vad tycker ni om ögonen och näsan? Hiss eller Diss?


Här är en bild på de nya ögonen och näsan..

 

Av mollyelli - 13 mars 2013 09:45

Jag använder rätt så många förkortningar när jag skriver, men nu kommer jag förklara förkortningar som används på MSP när det är kläder.


- PT = Princess toes (Skor)

- HT = Heart Tatto (Tatuering)

- ST = Star Tatto (Tatuering)


Det finns oxå mer kanske som inte jag vet om, skrev de i kommentarerna så skriver jag in de sen!


Ni kan oxå skriva in förkortningar ni undrar vad de betyder så kan vi söka upp vad de betyder och berätta till er!

Av mollyelli - 12 mars 2013 14:50

Eftersom vissa har berättat till mig att de inte vet hur man kommenterar på ett inlägg tänker vi göra en guide om hur man kommenterar. Det kanske hjälper er eller inte. Men ska försöka vara så tydlig som det bara går!


 

Steg 1: Börja att leta efter ett inlägg du vill kommentera på. Då kanske du väljer det här inlägget som heter En jättebra vän! Då börjar du med att klicka på Kommentarer, där pilen visar!


 

Steg 2: Efter du klickat där så rullar du ner lite på sidaan och hittar det här du ska fylla i. Där det står Från ska du skriva ditt namn. Jag heter Molly3 så jag skriver in det där. Där det står URL ska du skriva in en hemsida eller blogg du har ifall du vill visa att du har en hemsida eller blogg. Då fyller jag i i våran bloggaddress där. Där det står Säkerhetskod ska du fylla i bokstäverna som står bredvid. Det är 4 bokstäver. Sen själva kommentaren får du välja själv vad det ska vara. Men vi tar bort alla dumma kommentarer så det lönar sig inte att skriva elaka saker.


  

Steg 3: Och så här blev det för mig!


 

Steg 4: Sen när du klickat på skicka kommentar kommer det fram ett litet meddelande som det bara är att klicka på OK. Det betyder att din kommentar har skickats till oss för att vi ska godkänna den!


Hoppas det här hjälpte! Ni kan ju prova att skriva en kommentar. Det behöver inte vara det här inlägget!

Hej och välkommen till min blogg! Lämna gärna någon kommentar efter dig!

Hej! Det här är en vanlig MSP blogg som jag (Molly3) har. Elli snygg 123 bloggar ibland på den men mest jag. Hoppas du gillar den!

Har en tävling som pågår just nu. Ni hittar den under kategorin Tävlingar.

Bloggar jag läser

Fråga mig

22 besvarade frågor

Omröstning

Vilket sorts VIP köper du?
 VIP
 Super VIP
 Elit VIP

Sök i bloggen

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

Free Lines Arrow

Ovido - Quiz & Flashcards