mollyelli

Direktlänk till inlägg 12 mars 2013

Guide: Hur man kommenterar

Av mollyelli - 12 mars 2013 14:50

Eftersom vissa har berättat till mig att de inte vet hur man kommenterar på ett inlägg tänker vi göra en guide om hur man kommenterar. Det kanske hjälper er eller inte. Men ska försöka vara så tydlig som det bara går!


 

Steg 1: Börja att leta efter ett inlägg du vill kommentera på. Då kanske du väljer det här inlägget som heter En jättebra vän! Då börjar du med att klicka på Kommentarer, där pilen visar!


 

Steg 2: Efter du klickat där så rullar du ner lite på sidaan och hittar det här du ska fylla i. Där det står Från ska du skriva ditt namn. Jag heter Molly3 så jag skriver in det där. Där det står URL ska du skriva in en hemsida eller blogg du har ifall du vill visa att du har en hemsida eller blogg. Då fyller jag i i våran bloggaddress där. Där det står Säkerhetskod ska du fylla i bokstäverna som står bredvid. Det är 4 bokstäver. Sen själva kommentaren får du välja själv vad det ska vara. Men vi tar bort alla dumma kommentarer så det lönar sig inte att skriva elaka saker.


  

Steg 3: Och så här blev det för mig!


 

Steg 4: Sen när du klickat på skicka kommentar kommer det fram ett litet meddelande som det bara är att klicka på OK. Det betyder att din kommentar har skickats till oss för att vi ska godkänna den!


Hoppas det här hjälpte! Ni kan ju prova att skriva en kommentar. Det behöver inte vara det här inlägget!

 
 
Anonym

Anonym

14 mars 2013 17:57

Hej?

http://Msp

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av mollyelli - 20 februari 2014 13:00

Nu när jag börjat blogga igen har jag fått lite frågor..   Kommer du fortsätta blogga? Svar: Nja, det vet jag inte. Tycker att man ska ha kul när man bloggar och ibland tvingar jag mig själv att blogga. Det är inte kul, men det är bara för att ...

Av mollyelli - 19 februari 2014 12:37

Om jag fortsätter blogga, kommer det ske här. Min nya känns ful och jag tycker den här är så mysig. Men vill verkligen byta till blogg.se fast orkar inte koda. Om någon vill kan jag betala er med något på MSP. Har diamanter ;)   Iaf, idag tänkte ...

Av mollyelli - 1 december 2013 21:53

Idag har jag bestämt mig för att sluta blogga på den här bloggen..    Men istället har jag gjort en ny blogg! :D   Ni hittar den här http://mspmolly.weebly.com/   PUSS OCH KRAM ♥ ...

Av mollyelli - 21 november 2013 09:15

Alltså, ja.. Det jag stör mig på mest är folk som blir populära utav hack eller något sånt. Som detta.. Men jag vet inte om hon använt hack eller vad man nu använder.   Lixom, vem orkar klicka så mycket?   Vad tror ni, använder hon något sor...

Av mollyelli - 20 november 2013 15:15


Länge sen jag skrev om liet skvaller. Men här har ni!   Som ni kanske vet så har Maja_power gått upp i level 25 nu. Ni som spelar vet säkert det. Men ville ändå berätta det.     Hon verkar iaf väldigt glad och hon skulle nog uppskatta ett g...

Hej och välkommen till min blogg! Lämna gärna någon kommentar efter dig!

Hej! Det här är en vanlig MSP blogg som jag (Molly3) har. Elli snygg 123 bloggar ibland på den men mest jag. Hoppas du gillar den!

Har en tävling som pågår just nu. Ni hittar den under kategorin Tävlingar.

Bloggar jag läser

Fråga mig

22 besvarade frågor

Omröstning

Vilket sorts VIP köper du?
 VIP
 Super VIP
 Elit VIP

Sök i bloggen

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

Free Lines Arrow

Ovido - Quiz & Flashcards