mollyelli

Alla inlägg under mars 2013

Av mollyelli - 31 mars 2013 15:13

Den som blir veckans moviestar den här veckan blir poka_17. Hon är jättesnäll och trevlig. Hon är inte online så ofta nu men hon var det tidigare då vi var väldigt bra vänner. Jag tycker iallafall hon är en av världens snällaste som finns!


 

För elli blir det ingen veckans moviestar. Hon har inte kommit på någon som kan bli. Men var lite snälla mot oss och skriv kommentarer! Då kanske ni blir veckans moviestar.

 

Av mollyelli - 30 mars 2013 10:24

Nu finns det nya saker i speciella hälsningarna! De saker man får är:


 

Av mollyelli - 29 mars 2013 18:45

Kolla in hennes tävling! Man behöver bara göra en bild och skicka in till hennes tävling. Jag är med i tävlingen och hon tycker att det skulle vara kul om fler var med. Än så länge är det bara jag. Det man vinner är:
Första priset är sin blogg blir länkad i 5 månader!

Andra priset är sin blogg blir länkad 2 månader!

Tredje priset är att sin bild blir med i hennes header. En header är bilden längst upp på sidan!


Ni hittar hennes tävling här: http://myos.bloggplatsen.se/

   

Av mollyelli - 29 mars 2013 07:25

Har ni märkt att personer ofta har klänningen på sig som man får i VIP paketet? Det kan ju vara för de köpt VIP eller att de köpt den i affären.

Klänningen som man får i VIP paketet finns i affären! Ibland brukar klänningarna som man får i VIP paketen finnas i affären en stund. Jag gillar det här inte alls. Hoppas det är något fel MSP har gjort eller om de låter klänningarna finnas i affären. Vi får väl passa på att köpa några klänningar innan de försvinner!


 

 

Av mollyelli - 28 mars 2013 10:45

Vad tycker ni om designen på bloggen nu då? Är den fin? Jag (Molly3) har gjort headern och om ni undrar vilket program jag använde var det pixlr! Ni hittar sidan här: http://pixlr.com/


Blev faktiskt sjukt nöjd med designen. Har haft väldigt färgglada designer på bloggen förut men nu är det en grå bakgrund. Kanske lite tråkigt men ni kan ju skriva i kommentarerna vad ni tycker och vilken färg vi ska använda.

Av mollyelli - 27 mars 2013 11:45

Diss


Alla saker blir så dyra nu för tiden. Om du kollar på vad alla saker som fanns på gamla msp kostar så är det mycket billigare! En tatuering som fanns kostade ju under 100 sc! Tänk om allt skulle vara så billigt. Fast det skulle förresten inte vara så kul. Då skulle man ju ha nästan allt av varje. Men det är olika vad man tycker. Animeringarna har oxå gått upp i pris väldigt mycket. Jag vet att det är många som tycker så här. Skulle kanske vara bra om MSP ändrade det här. Kläderna kan ju kosta runt 400-500 eller något. Skulle vara mycket bättre!


Det är mycket som försvinner ur affären nu och det är så dåligt. Man vet inte vad som kommer försvinna och man vill ju ha det gärna efter det försvunnit. Det är sjukt jobbigt. Då kanske man sett en tröja man har velat ha jättelänge men inte haft råd att köpa och då väntar man en vecka och då har den försvunnit. Hände mig nyss och jag blev så irriterad.


Hiss


Plantorna. Behöver jag säga mer? Haha.. Plantorna som fanns en gång på gamla MSP. Jag har själv en sådan och de är så söta. Man har den som ett djur och matar den fast då med sånt som plantor ska ha. Fast det dåliga är att man inte kan gå in i husdjurparken och sånt med de. Fast det skulle ju sett rätt så roligt ut.. Plantorna är så otroligt söta när de bara står där helt stelt. Hoppas de kommer tillbaks någon dag. Om ni vill kolla på en och känna på en kan ni bara gå in i mitt rum (Molly3's rum)! Här kommer en bild på min!

 

En annan sak som är hiss är sakerna som inte finns i affären. De har ett helt annat utseende och ser annorlunda ut jämfört med kläderna som finns i affären. Kläderna verkar vara populära och om ni kollar på personer som skapat sina gubbar väldigt tidigt, jag (Molly3) gjorde min 2010, så kan ni se att de oftast har kläder på sig som inte finns i affären. Om de raderar derasgubbar försvinner sen kläderna (tror jag) och de kommer aldrig tillbaks. Har ni tänkt på att Alexh33 har ofta på sig kläder som inte finns i affären nu och hon har även det på sina looks. on verkar ha massor med sånna kläder! Önskar jag hade allt det!

Av mollyelli - 26 mars 2013 15:17

Det här temat kom idag (tisdag) fast det brukar komma på torsdagar.. Men det gör inte mig något. Det är bara bra! Temat heter Easter Picnic.


Det man får med är

- 2 klänningar

- 3 tröjor

- 2 par shorts

- 1 par skor

- 3 accessoarer

- 2 hår


Vi tycker att temat har lagom mycket nya kläder och sånt men lite tråkiga kläder.


Betyget blir

 

Av mollyelli - 25 mars 2013 17:56

Detta är egentligen inlägget som skulle komma igår.


Den som blir den här veckans moviestar är linneasöt<3cool. Hon är jättetrevlig och rolig att chatta med. Hon har oxå målat av mig på hennes blogg. Hennes blogg: http://linneastmsp.blogg.se/


 

 


Den som jag väljer till att bli veckans moviestar blir lillalila999. Hon blir veckans moviestar för hon är jättesnäll!


 


 



Hej och välkommen till min blogg! Lämna gärna någon kommentar efter dig!

Hej! Det här är en vanlig MSP blogg som jag (Molly3) har. Elli snygg 123 bloggar ibland på den men mest jag. Hoppas du gillar den!

Har en tävling som pågår just nu. Ni hittar den under kategorin Tävlingar.

Bloggar jag läser

Fråga mig

22 besvarade frågor

Omröstning

Vilket sorts VIP köper du?
 VIP
 Super VIP
 Elit VIP

Sök i bloggen

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

Free Lines Arrow

Ovido - Quiz & Flashcards