mollyelli

Alla inlägg under februari 2014

Av mollyelli - 20 februari 2014 13:00

Nu när jag börjat blogga igen har jag fått lite frågor..


Kommer du fortsätta blogga?

Svar: Nja, det vet jag inte. Tycker att man ska ha kul när man bloggar och ibland tvingar jag mig själv att blogga. Det är inte kul, men det är bara för att ni ska få något att läsa.


Vad hände med nya bloggen?

Svar: Den är ful haha. Hatar den. Punkt slut.


Tror ni man blir glad när man ser detta? Haha så gulligt.. :)

 

 

Av mollyelli - 19 februari 2014 12:37

Om jag fortsätter blogga, kommer det ske här. Min nya känns ful och jag tycker den här är så mysig. Men vill verkligen byta till blogg.se fast orkar inte koda. Om någon vill kan jag betala er med något på MSP. Har diamanter ;)


Iaf, idag tänkte jag och Elli att ha en modtävling men det blev inget av den för precis när vi skulle börja kunde man logga in på StarStable.. Hihi..


Adda gärna mig på StarStable online, jag heter Jaquelin Eastwood. Finns på Marshmallow Cloud och är i level 15. Accepterar folk som är aktiva och skriver med mig.. x)

 

  

Kolla Ellis min här hahaha..


Tidigare månad - Senare månad
Hej och välkommen till min blogg! Lämna gärna någon kommentar efter dig!

Hej! Det här är en vanlig MSP blogg som jag (Molly3) har. Elli snygg 123 bloggar ibland på den men mest jag. Hoppas du gillar den!

Har en tävling som pågår just nu. Ni hittar den under kategorin Tävlingar.

Bloggar jag läser

Fråga mig

22 besvarade frågor

Omröstning

Vilket sorts VIP köper du?
 VIP
 Super VIP
 Elit VIP

Sök i bloggen

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

Free Lines Arrow

Ovido - Quiz & Flashcards