mollyelli

Alla inlägg under april 2013

Av mollyelli - 30 april 2013 14:29

Ni vet det meddelandet eller vad man nu ska säga som kommer upp när man ska ge en annan en present på önsken? Nu har det blivit det gammla igen.. Själv tycker jag att det är mycket bättre. Det är inte så stort som den förra.. Vad tycker ni om det här, är det bra eller dåligt att det kommit tillbaks igen?


Japp, så här ser det ut när man ger en present nu!

 

Av mollyelli - 29 april 2013 10:45

Vi ska ju som vi sagt tidigare göra veckans film. Då tipsar vi om en bra film, på MSP såklart! 


Här kommer den för den här veckan. 

Vi väljer När en ängel faller. Ronja<33 har gjort de filmerna! Ni måste bara kolla på de. Hon har gjort 2 säsonger. Den första säsongen har 56 delar och den säsongen hon åller på med nu, alltså säsong 2 har inte så många delar än. Men jag gissar att hon kommer göra många på den med! 


Ni som har kollat på alla hennes delar får gärna säga vad ni tycker om de. 

Av mollyelli - 28 april 2013 12:23

Den som blir veckans moviestar som jag väljer är Mns<3. Jag väljer henne för hon är en av de snällaste på hela jorden. Hon skriver alltid gulliga saker till mig! Älskar dig! ;**


 


Elli har inte kommit på någon som kan bli veckans moviestar.. ): 

 

Av mollyelli - 27 april 2013 11:46

Något jag inte märkt är att man antingen kan vara Jury eller Judge.. Jag trodde först att det hette Jury på svenska och Judge på engelska.. xD

När man är Jury så har man varit VIP i 90 dagar och kan rösta i tävlingar. Men när man är Judge så har man varit VIP i 180 dagar och man kan rösta i tävlingar men rösten räknas som 2 röster! 





   

 


Av mollyelli - 26 april 2013 10:30

Nu har det tydligen kommit en ny uppdatering och då ser det helt annorlunda ut när man klär på sig. 

Så här ser det ut.


 

Det ser även ut så här när man gör en look. 

Det jag tycker är bra är att om man har svarta kläder så ser man de tydligare, det gjorde man inte förr. Det är oxå bra att det börjar bli lite mer mordernare. Men det är dåligt att det kommer så många förändringar. Man blir ju galen.. 

Av mollyelli - 25 april 2013 17:45

Nu är det nytt VIP paket igen som handlar om MSP's födelsedag. För er som inte vet, fyller de 4 år! :) Grattis! 


 


Vi tycker som vanligt att djuret är urgulligt! Djuren är så söta så det inte finns något sötare.. ♥ 


Betyget blir

 

Av mollyelli - 25 april 2013 16:50

Temat som har kommit den här veckan heter MSP Birthday. MSP fyller tydligen 4 år. Grattis!! 

Temat har ju såklart kläder som passar till ett födelsedags grej.. xD Men de var ju snygga oxå! Fast itne alla.. 

Men iaf, här kommer en bild på temat!

 


Det man får med är

- 3 klänningar

- 3 tröjor

- 1 kjol

- 1 byxa

- 1 par skor

- 3 accessoarer

- 1 hår


Vi tycker att det kanske kunde ha varit mer skor och hår, lixom 1 av varje, inte bra.. Det var ju bra med överdelarna så det blir inte så jättelågt betyg.. 


Betyget blir

 

Av mollyelli - 24 april 2013 12:15

Den här guiden kommer handla om hur man blir naken. Det är en konstig guide men eftersom jag har fått några meddelanden från olika personer som undrat hur man blir naken så gör jag det här. 


 

Steg 1: Klä på dig ett par byxor och en tröja. Det kanske funkar att bara ha en tröja, kom på det nu när jag skrev det här men jag orkar inte kolla om det går och sen ta ett nytt kort. Sen tryck på OK. Något du måste komma ihåg är att sen när du är naken så kan du inte ta på dig någon accessoar efteråt utan att ta på dig kläder igen. Så om du vill ha en accessoar även om du är naken så ska du ta på dig de oxå. Men de behöver du inte ge bort då.


 

Steg 2: Nu ska du ge de 2 kläderna du tagit på dig till en annan gubbe. Du kan välja att ge bort kläderna eller göra en till gubbe som måste vara minst i level 3 annars så kan du inte ge tillbaks kläderna. 


 

Steg 3: Klart! Nu kommer du se ut så här. När jag tog bilden så var jag inte naken än för jag var där man tog på sig kläder. 


Det kommer se ut så här. Hon på bilden är en annan gubbe jag har!

 


Så för er som missuppfattat guiden så blir man inte helnaken, man har fortfarande på sig lite, det som inte går att ta bort..

Hej och välkommen till min blogg! Lämna gärna någon kommentar efter dig!

Hej! Det här är en vanlig MSP blogg som jag (Molly3) har. Elli snygg 123 bloggar ibland på den men mest jag. Hoppas du gillar den!

Har en tävling som pågår just nu. Ni hittar den under kategorin Tävlingar.

Bloggar jag läser

Fråga mig

22 besvarade frågor

Omröstning

Vilket sorts VIP köper du?
 VIP
 Super VIP
 Elit VIP

Sök i bloggen

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

Free Lines Arrow

Ovido - Quiz & Flashcards