mollyelli

Alla inlägg under februari 2013

Av mollyelli - 28 februari 2013 18:45

Nu har det kommit ett nytt VIP paket oxå. Vi tycker sakerna man får är fina men det är konstigt att klänningen finns i affären.


 


Betyget blir

 


Betyget kunde bli fem om klänningen inte hade funnits i affären.

Av mollyelli - 28 februari 2013 14:31

Idag kom det ett nytt tema vid namn Cats, Cats, Cats.


Det man får med är

- 4 klänningar

- 3 tröjor

- 1 par skor

- 5 accessoarer

- 1 hår


 


Vi tycker att är rätt så bra. Vi gillar katter så det var fint. Vi tycker fortfarande att skorna inte ändras så mycket så det är ett minus. Men klänningarna var jättefina! Sen tycker vi att en klänning man får med när man köper vip finns i affären är konstigt.


Temat får betyget

 

Av mollyelli - 27 februari 2013 15:15

Jag gjorde nyss en ArtBook som handlar om ett syn test.

Hitta alla 10 hjärtan och du har bra syn!


Kolla gärna! Om du klickar på love it och delar och kommenterar vet jag att du har bra syn!


 

   

Av mollyelli - 26 februari 2013 14:56

Jag gjorde en ny film igår, familjen del 5 heter den. Se gärna alla andra delar oxå!

Den handlar om min familj på msp.



   


Av mollyelli - 25 februari 2013 19:15

Just nu har jag bara 6 looks men det kommer nog bli fler. Alla som älskar mina 6 looks och skriver en kommentar på varje får en autograf. Det är viktigt att kommentera så ni kommer ihåg det. Jag kommer kolla varje gång någon säger att de älskat alla. Säg till mig när du gjort det, helst i chatten men om du inte är min vän så skicka ett meddelande.


Här kommer en bild på mina looks.


  

   

Av mollyelli - 25 februari 2013 15:17

Nu har det kommit en ny sak som heter designstudio på msp. Man får göra sina egna tröjor och byxor.


Man hittar den i filmstaden och den ser ut så här.

 


Kategorierna som man kan välja mellan ser ut så här.




Det här är mitt första linne jag gjort. 

 

   

Av mollyelli - 24 februari 2013 22:03

Den här veckans moviestar blir Sasha135.

Hon blir veckans moviestar för att hon är alltid trevlig och snäll. Hon skriver ofta snälla saker till oss.


 

 

Av mollyelli - 23 februari 2013 12:56

Nu tänkte vi köra igång med en frågestund!

Ni bara ställer alla frågor i kommentarerna på det här inlägget! Om en vecka svarar vi på alla frågor! Vi är inga experter men fråga allt ni undrar över så försöker vi att svara så gott vi kan!

Hej och välkommen till min blogg! Lämna gärna någon kommentar efter dig!

Hej! Det här är en vanlig MSP blogg som jag (Molly3) har. Elli snygg 123 bloggar ibland på den men mest jag. Hoppas du gillar den!

Har en tävling som pågår just nu. Ni hittar den under kategorin Tävlingar.

Bloggar jag läser

Fråga mig

22 besvarade frågor

Omröstning

Vilket sorts VIP köper du?
 VIP
 Super VIP
 Elit VIP

Sök i bloggen

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

Free Lines Arrow

Ovido - Quiz & Flashcards