mollyelli

Alla inlägg under februari 2013

Av mollyelli - 18 februari 2013 13:15

Ville bara tipsa om en riktig bra och snäll vän! Hon heter moitoi 02. Ge henne gärna presenter och autografer! :)


 Hon är så underbar!

 

Av mollyelli - 18 februari 2013 10:00

Nu är det sportlov för oss.. Skönt! Det betyder att det blir mer msp! :)
Just nu så söker vi saker som inte finns i affären jättemycket! Det kan vara vad som helst bara att det inte finns i affären.

Saker vi gärna vill ha är:
- Saker man får i VIP paket

- Tatueringar

- Skor

- Kläder

- Saker

Jag Molly3 är inte VIP och har aldrig varit så jag kan inte byta saker som är VIP. Men elli 999 kan!


Det vi ger er för saken som inte finns i affären beror på vad ni ger oss. Vi kan ge saker på era önskelistor, hälsningar och andra fina saker i våra garderober/rum.


Vi söker inget från temat Safer internet week!


Skriv gärna i kommentarerna vad ni har och om ni vill byta. Ni kna oxå skriva till oss på msp! 

Vi ses på msp!




Av mollyelli - 17 februari 2013 19:23

Tänkte bara säga att om ni har instagram så följ gärna mig. Jag heter MspMolly3 där! Jag kommer bara lägga ut bilder om msp! Jag ska försöka att följa alla som följer mig!


Av mollyelli - 17 februari 2013 16:00

Brukar ni ha tråkigt och inte ha något att göra ibland på msp? Jag har några tips åt er! Jag brukar ofta göra så här.

- Köra modetävling i mitt rum

- Chatta med vänner

- Byta

- Kolla på filmer på msp


Här kommer en bild från en modetävling i mitt rum idag.

 

Kan ni gissa vilket tema jag valde? Det är bara 2 personer som kör, det var final. Det är elli som säger "klar" och en annan person som säger "så".


 

Av mollyelli - 17 februari 2013 12:15

Den här gången blir LoveYou' veckans moviestar!
Hon blir veckans moviestar för hon bryr sig, hon är snäll och helt fantastisk!


 


Om du vill bli veckans moviestar kolla på inlägget här under så får du några tips!


 



Av mollyelli - 17 februari 2013 11:15

Vi kommer köra med veckans moviestar. Varje söndag så blir en person veckans moviestar.
Om du vill bli veckans moviestar och synas här på bloggen så kan du:
- Vara snäll mot oss

- Skriva gulliga kommentarer

- Tipsa om våran blogg


Vi kommer fråga dig i förväg om du vill bli veckans moviestar!

Av mollyelli - 17 februari 2013 09:05

Det här är min (molly3) och elli 999's blogg. Vi kommer bara att blogga om msp. Det skulle vara kul att få några kommentarer ibland och vi svarar gärna på frågor.

Tidigare månad - Senare månad
Hej och välkommen till min blogg! Lämna gärna någon kommentar efter dig!

Hej! Det här är en vanlig MSP blogg som jag (Molly3) har. Elli snygg 123 bloggar ibland på den men mest jag. Hoppas du gillar den!

Har en tävling som pågår just nu. Ni hittar den under kategorin Tävlingar.

Bloggar jag läser

Fråga mig

22 besvarade frågor

Omröstning

Vilket sorts VIP köper du?
 VIP
 Super VIP
 Elit VIP

Sök i bloggen

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

Free Lines Arrow

Ovido - Quiz & Flashcards