mollyelli

Alla inlägg under februari 2013

Av mollyelli - 22 februari 2013 16:30

Jag älskar min underbara werius!

   

Av mollyelli - 22 februari 2013 10:15

Har nu blivit VIP!
Jag köpte ny mun och ögon igår. Blev ganska trött på de förra jag hade.


Före


Efter 

 


   

Av mollyelli - 21 februari 2013 15:05

Jag har en nya bästa vän på msp som heter Elizabet 16. Hon är så underbar och snäll! Älskar dig Elizabet!


Det här är hon! ♥


   

Av mollyelli - 21 februari 2013 10:48

Nu har det kommit in ett nytt tema som heter Fashion Backstage.


 


Det nya i temat är:

- Tre klänningar

- En tröja med en jacka

- Ett par byxor

- Ett par skor

- En accessoar

- Två hår


Vi tyckte att det inte var så snygga kläder i temat. Vi tycker oxå att skorna inte förändras så mycket.


Betyget

 

Av mollyelli - 20 februari 2013 11:17

Hej! Just nu så kommer vi inte på något att skriva om så om ni har något tips om vad vi ska skriva om, kommentera det gärna! Vi ska försöka förs det ni vill!


Jag vill tipsa om en bra msp-blogg som jag brukar läsa.. Ni hittar den här: www.relly.bloggo.nu

Kommentera gärna mer! Det är jättekul att få några kommentarer ibland men det är inte så många nu..


 

Av mollyelli - 19 februari 2013 13:02

Hoppas ni haft det bra på msp idag!
Idag har jag intervjuat några personer på msp. Vissa ville vara anonyma och vissa inte. Jag kommer skriva mer intervjuer sen. Säg till mig på msp om du vill bli intervjuad!


Frågorna:
1. Vad tycker du är roligast på msp?
2. Vad tycker du är tråkigast på msp?
3. Vem är snällast på msp?
4. Om du vill välja vem du fick vara på msp, vem skulle det vara?
5. Har du någon gång lurat någon när du ska byta?
6. Vill du vara i level 25?
7. Om du fick välja en sak som skulle som inte finns i affären som skulle komma tillbaka, vad skulle det vara?
8. Vad tycker du om våran blogg?


Svaren:
Moitoi 02's svar
1. Att shoppa och att gå upp i level.
2. Att samla pengar.
3. Elli 999.
4. Alexh33.
5. Nepp.
6. JA!
7. Heart tatto.
8. Den är fin som f*n!


Elli 999's svar
1. Att shoppa.
2. Att saker försvinner från affären.
3. Moitoi 02 och Werius.
4. Alexh33
5. Ja. Men det var när jag var i level 3. Nu håller jag inte på med sånt längre!
6. JA!
7. Space Girl håret.
8. Den är fin fast headern kanske kan bli bättre.


Anonyms svar
1. Att chatta med vänner och köra modetävling.
2. Bråk. Man kanske inte pratar med den personen något mer sen.
3. (Inget svar)
4. Alexh33.
5. Nej.
6. Ja.
7. Vet inte.
8. Jag tycker den är bra då man får se vad som händer på msp lite. Jag visade min brorsa den, han gillar inte msp men han tyckte om bloggen ändå!


 

Av mollyelli - 19 februari 2013 10:15

Party i mitt rum i söndags

 

 

Av mollyelli - 18 februari 2013 21:00

Det är så roligt att det är så många som läser våran blogg. För att ni ska tycka den blir roligare och handlar om sånt ni gillar kommer en fråga här.
Vad vill ni läsa om här på bloggen? Ni kanske vill ha fler bilder eller att vi har veckans moviestar flera gånger. Säg då till!

Skriv i kommentarerna här. Vi ska försöka göra allt ni vill att vi ska blogga om!


 

Hej och välkommen till min blogg! Lämna gärna någon kommentar efter dig!

Hej! Det här är en vanlig MSP blogg som jag (Molly3) har. Elli snygg 123 bloggar ibland på den men mest jag. Hoppas du gillar den!

Har en tävling som pågår just nu. Ni hittar den under kategorin Tävlingar.

Bloggar jag läser

Fråga mig

22 besvarade frågor

Omröstning

Vilket sorts VIP köper du?
 VIP
 Super VIP
 Elit VIP

Sök i bloggen

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

Free Lines Arrow

Ovido - Quiz & Flashcards