mollyelli

Alla inlägg under mars 2013

Av mollyelli - 6 mars 2013 15:32

Vi tänkte köra igång med en tävling nu! Det är två vinnare som kommer vinna något. Det ända ni behöver göra är att skriva en kommentar. Den som skriver den gulligaste kommentaren vinner 3 eller 2 saker på önsken beroende på hur mycket de kostar. Den som skriver den näst gulligaste kommentaren får 5 autografer. Man måste skriva sitt MSP namn i kommentaren för att vi ska se ven som kanske vinner. 

Så börja kommentera!

Av mollyelli - 5 mars 2013 10:30

Någon som vet hur man gör en speciell muspekare som är som en symbol? Om ni inte förstår vad jag menar fråga i kommentarerna så beskriver jag bättre! Om ni vet, skriv gärna i kommentarerna.


 

Av mollyelli - 4 mars 2013 10:45

Vi fick inte så många frågor på frågestunden. Vi fick bara 2 frågor.


Varför är inte ni kawaii?

Elli har en kawaii look men hon gillar inte att vara kawaii längre. Jag (Molly3) har funderat på att köpa någon kawaii look, men jag är inte så bra på att göra looks. Men om ni har någon fin kawaii look, säg till! Jag kanske köper om jag fortfarande är intresserad av att bli kawaii!


Varför gjorde du bloggen just med elli?

Jag gjorde bloggen med elli för vi är tvillingar på msp. Jag har alltid velat göra en blogg om msp, men aldrig har den bara för mig. Det skulle vara roligare om jag gjorde den med någon annan, så jag gjorde den med elli.



Ni kan fortfarande fråga oss frågor men gör det då i frågerutan i menyraden till höger! Än så länge har vi bara svarat på 3 frågor och vi vill gärna ha mer att svara på!

Av mollyelli - 3 mars 2013 13:36

Igår skulle ni fått svaren på frågestunden vi började med förra lördagen. Men vi glömde bort det. Ni får alla svaren imorgon. Hoppas det är okej!


 

Av mollyelli - 3 mars 2013 11:00

Den här gången blir veckans moviestar Rebecalovelady! Hon blir veckans moviestar för hon är alltid snäll och trevlig! Bli hennes vän!

 

 

Av mollyelli - 2 mars 2013 18:51

Det här är min bästa vänner rebecalovelady på msp. Hon är jättesnäll. Ge henne gärna skaer som du inte vill ha längre. Det vill hon jättegärna ha! Bli gärna hennes vän. Älskar dig Rebeca!


   

Av mollyelli - 1 mars 2013 15:36

Nu har klänningen man får i VIP paketet försvinnit från affären. Tur att jag han köpa en innan. Vill gärna ha fler så säg till om du vill sälja de till någon av oss. Elli vill oxå ha sånna!


Här är en bild på min klänning jag köpte


 


Av mollyelli - 1 mars 2013 10:45

Kolla vilket gulligt meddelande jag fick från en person igår!


   

Hej och välkommen till min blogg! Lämna gärna någon kommentar efter dig!

Hej! Det här är en vanlig MSP blogg som jag (Molly3) har. Elli snygg 123 bloggar ibland på den men mest jag. Hoppas du gillar den!

Har en tävling som pågår just nu. Ni hittar den under kategorin Tävlingar.

Bloggar jag läser

Fråga mig

22 besvarade frågor

Omröstning

Vilket sorts VIP köper du?
 VIP
 Super VIP
 Elit VIP

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

Free Lines Arrow

Ovido - Quiz & Flashcards