mollyelli

Alla inlägg under mars 2013

Av mollyelli - 24 mars 2013 18:44

Vi hinner inte skriva veckans moviestar nu idag. Det får bli imorgon istället! Hoppas det inte gör något..

 

Av mollyelli - 23 mars 2013 19:32

Några av er som läser våran blogg kanske oxå har en blogg om MSP? Skriv då eran bloggaddress i kommentarerna! Skriv oxå om jag får länka eran blogg på våran blogg! Kommer bara länka MSP bloggar.

Av mollyelli - 22 mars 2013 14:56

Nu har vi ändrat lite på designen. Någon undrade om vi kunde byta header och sånt och då sa vi att vi kunde göra det. Men vi har inte gjort headern. Det är SofiaSweetSofia som gjort den. Hade även en igår som hon hade gjort. Det kanske bara var någon som han se den. Men vad tycker ni om designen då? Ni kan göra komma med förslag på hur våran nästa design ska se ut. Vi vill ju att ni ska tycka att den är fin!

Av mollyelli - 21 mars 2013 16:15

Det nya temat för den här veckans heter Cherry Blossom Festival. 


Det man får med är

- 3 tröjor

- 4 klänningar

- 1 par skor

- 1 accessoar

- 1 hår


 


Vi tycker att temat inte alls var fint. Det var dåligt att man inte fick med några byxor. 


Betyget blir

  

Av mollyelli - 21 mars 2013 12:15

Såg ni vad som hände igår (onsdags) med symbolen meddelanden? Den var helts grå och man kunde inte klicka på den.. Mystiskt! Men det blev normalt sen vid fyra tiden, som tur var! 


 

Av mollyelli - 20 mars 2013 11:45

Om ni har svårt att komma på vad ni ska ha på er så kan vi göra looks till er. Det ända ni behöver göra är att kommentera på det här inlägget är att du vill att vi ska göra en look till er och sen några andra saker som vi skriver här nere.


1. Vill du att looken ska med VIP kläder eller inte?

2. Vilka färger?

3. Vad för sorts stil?

4. Vad får den max kosta?

5. Vill du ha många accessoarer?


Vi kommer att lägga upp bilderna på looksen vi gör här på bloggen och sen kan ni kolla på bilden och göra sånna kläder ungefär. Vi kommer oxå skriva vad varje klädesplagg heter så det blir enklare att hitta dem!

Av mollyelli - 19 mars 2013 15:05

Fölåt för att vi inte har bloggat så mycket den här veckan. Vi ska försöka att bli bättre. Nästa vecka blir det nog bättre uppdatering!

Av mollyelli - 18 mars 2013 13:45

Nu har jag gjort 12 nya kortfilmer. Det skulle vara kul om ni ville kolla på de. Jag har 10 till fast de är gamla. Kolla gärna på min serie familjen, jag gjorde del 6 i torsdags.


 

Hej och välkommen till min blogg! Lämna gärna någon kommentar efter dig!

Hej! Det här är en vanlig MSP blogg som jag (Molly3) har. Elli snygg 123 bloggar ibland på den men mest jag. Hoppas du gillar den!

Har en tävling som pågår just nu. Ni hittar den under kategorin Tävlingar.

Bloggar jag läser

Fråga mig

22 besvarade frågor

Omröstning

Vilket sorts VIP köper du?
 VIP
 Super VIP
 Elit VIP

Sök i bloggen

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

Free Lines Arrow

Ovido - Quiz & Flashcards