mollyelli

Alla inlägg under mars 2013

Av mollyelli - 11 mars 2013 17:15

Det här är min bästa vän (På MSP) fast det inte syns. Förstår ni? Hon heter LoveYou' på MSP!


Hon är snäll, underbar, ja.. om jag skulle säga allt så skulle det ta evigheter! Ge henne presenter!


   

Av mollyelli - 11 mars 2013 10:30

Nu har vi fått rätt så många kommentarer på sista tiden. Ni kanske inte förstår men det är jätteroligt för oss att för kommentarer. Det betyder att ni läser bloggen och ni antagligen gillar den. Så fortsätt att kommentera!


Av mollyelli - 10 mars 2013 21:30

Nu blir det 2 som blir veckans moviestar eftersom vi skulle välja en varsin per vecka!


Den här personen blir veckans moviestar för att hon är jättesnäll, hon har hjälpt mig med saker som jag är väldigt tacksam för och hon är helt underbar! Bli hennes vän och ge henne presenter och autografer! Hon har även en blogg, kolla på den! Det är den här: www.myos.bloggplatsen.se


  

Jag väljer denna underbara tjej till att bli veckans moviestar! Hon är alltid snäll, gullig mot andra och helt fantastisk! Ge henne autografer och presenter.

 

Anledningen till att det står att vi inte är vänner är för jag var inne på en annan gubbe!

 

Av mollyelli - 9 mars 2013 18:53

Igår startade vi en omröstning här på bloggen som handlade om veckans moviestar. Det ni röstade fram blev ja!
Så nu ska det bli 2 veckans moviestar per vecka. Bra va?

Förresten, tycker ni det är bra att ni får vara med och bestämma lite oxå?

Av mollyelli - 9 mars 2013 09:30

Här kommer inlägget om saker vi gillar.


- När folk skriver gulliga saker till oss

- När folk kommenterar på bloggen

- När vi får presener, autografer och sånt

- Kollar på våra filmer


Sen gillar ju mssa mer saker men det är så mycket att skriva så det skulle ta ett år.. ;D

Av mollyelli - 8 mars 2013 14:24

Vi brukar välja ut veckans moviestar en gång i veckan. För att det ska bli en gång i veckan måste elli och jag (Molly3) turas om att välja veckans moviestar. Då hade vi en liten fundering. Vill ni att jag och elli väljer varsin som blir veckans moviestar? Då har nistörre chans att bli veckans moviestar. Det blir alltså 2 veckans moviestar per vecka! Skriv en kommentar om vad ni tycker. Vi kommer även fixa en ny omröstning i menyraden till höger för er som inte vet hur man kommenterar där ni kan svara istället!


Och förresten, någon gång under nästa vecka, alltså vecka 11, kommer jag lägga ut några guider! Så håll utkik!


 

Av mollyelli - 8 mars 2013 10:45

Vi tänkte skriva om saker vi hatar på msp nu. Om ni vet om att ni gjort det behöver ni inte bli ledsna eller arga för vi kommer inte bli arga på er. Men ni kan tänka på att inte göra så!


- Folk som luras

- Folk som tjatar om presenter och SH (Speciella hälsningar)

- När folk skryter te.x om man har en vän i hög level

- När folk säger dumma saker

- När folk inte svarar i chatten men de räknar med att andra ska svara i chatten till dem


Nästa gång skriver vi om saker vi gillar! :)



Av mollyelli - 7 mars 2013 16:15

Veckans tema som kom idag heter Boonie Madness.


Det man får med är

- 2 klänningar

- 1 tröja

- 1 par byxor

- 1 par skor

- 3 accessoarer eller 4. Vi vet inte om kattassarna som är örhängen är nya. Om någon vet, kommentera gärna det!

- 2 hår


 


Vi tycker temat lite sådär. Det var lite förmycket fantasi. Vi tycker oxå att det skulle komma en ny boonie. Men för övrigt var det ganska fint.


Betyget blir

 

Hej och välkommen till min blogg! Lämna gärna någon kommentar efter dig!

Hej! Det här är en vanlig MSP blogg som jag (Molly3) har. Elli snygg 123 bloggar ibland på den men mest jag. Hoppas du gillar den!

Har en tävling som pågår just nu. Ni hittar den under kategorin Tävlingar.

Bloggar jag läser

Fråga mig

22 besvarade frågor

Omröstning

Vilket sorts VIP köper du?
 VIP
 Super VIP
 Elit VIP

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

Free Lines Arrow

Ovido - Quiz & Flashcards