mollyelli

Alla inlägg under april 2013

Av mollyelli - 4 april 2013 10:03

Idag har kommit ett nytt VIP paket. Temat var väldigt konstigt men roligt. Allt verkar vara inspirerat av frukter. Djuret var jättegulligt!


 


Betyget blir

 

Av mollyelli - 3 april 2013 11:30

Det har kommit en ny uppdatering på appen till mobilen nu. Det har kommit massor nya funktioner och lite annat. 


Meddelanden

Det har inte hänt så mycket med symbolen meddelanden. Det ända är väl att de har ändrat utseendet lite. 

 

Chattrum

Nu finns det en ny symbol som heter Chattrum i appen. Där väljer man vilket chattrum man vill gå till och sen hamnar man någon stans i chattrummet och kan börja chatta. Man kan inte flytta på sig men man kan samla pengar, klappa husdjur, adda vänner mm.. 


Spel

Det har inte hänt något med spelsymbolen vad vi kan se.


Youtube

Vi använder inte använda youtube symbolen så mycket så vi ser inte några förändringar där.


Shopping

Shoppingen har nog inte ändrats något heller.


Byt kläder

På byt kläder så har färgerna blivit mer normala om man jämför med färgerna på datorn. För de färgerna som är på datorn är ju så de ska se ut. Ögonen har oxå blivit normala. Förut om du hade 2 tröjor av samma sort så visades bara en men nu så kan man se alla man har.


Vänner

Vänner symbolen har det inte hänt något heller med.


Min profil

Med min profil har det hänt ganska mycket. Färgerna har ju som sagt blivit mer normala. Fame mätaren har oxå blivit normal. Förut så isade mätaren för lite men siffrorna visade rätt. Bakgrunden har ändrats lite, alltså den som är bakom gubben. Sen står texten som visar hur mycket StarCoins och Diamonds ändrats. 


Status

Status symbolen har inte heller ändrats något. 


Looks

Här har det kommit en ny funktion som man kan göra egna looks med. När man ska välja kläder ser det ut som när man byter kläder.


Affären

Affären har inte ändrats något. 



Annat som ändrats är när man är online på mobilen och loggar in på datorn så kommer det fram en text där det står att man loggades in någon annan stans. Det kanske är något mer som ändrats, då kan ni gärna skriva det i kommentarerna!

Av mollyelli - 2 april 2013 09:56

Nu kör vi igång med en tävling igen! Skriv en gullig kommentar och den som skriver den gulligaste vinner. Enkelt va? Tävlingen slutar på söndag alltså den 7/4.. Kom ihåg att kommenterra med erat msp namn så vi kan ge er priset. Om ni inte vet hur man kommenterar så har vi gjort ett inlägg här hur man kommenterar: http://mollyelli.bloggplatsen.se/kategori/228679-guider/ Då drar vi en vinnare som kommer på första plats och en som kommer på andra plats. Priset får ni reda på efter ni vunnit! Men det är inget dåligt pris. Så sätt igång att kommentera nu! Förra gången fick vi inte så många kommentarer. Om vi får 10 kommentarer från 10 olika personer så kommer även en tredje vinnare att dras! 

 

Av mollyelli - 1 april 2013 13:20

Jag stör mig totalt på reklamen folk skriver på folks väggar. Personen som får all reklam gillar det nog inte heller. Ett exempel på vad som kan stå på en vägg är "Kolla på min film hur min syster dog" eller något sånt. Bara så ni vet tänker jag radera all reklam ni skriver på min vägg så det är ingen idé att ens försöka! Ni måste verkligen sluta med att höra reklam på det här settet!

Hej och välkommen till min blogg! Lämna gärna någon kommentar efter dig!

Hej! Det här är en vanlig MSP blogg som jag (Molly3) har. Elli snygg 123 bloggar ibland på den men mest jag. Hoppas du gillar den!

Har en tävling som pågår just nu. Ni hittar den under kategorin Tävlingar.

Bloggar jag läser

Fråga mig

22 besvarade frågor

Omröstning

Vilket sorts VIP köper du?
 VIP
 Super VIP
 Elit VIP

Sök i bloggen

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

Free Lines Arrow

Ovido - Quiz & Flashcards