mollyelli

Alla inlägg under april 2013

Av mollyelli - 23 april 2013 17:05

Tack så hemskt mycket för att ni tog upp min ab till highscores! Den kom till plats 2 men nu är den borta.. Vill bara säga tack så mycket! 

Här kommer en bild på artbooken för er som inte vet vilken det är.

 


Fortsätt gärna att love ita artbooken! Vem vet, det kanske blir ett rekord..

 

Av mollyelli - 23 april 2013 10:00

Nu finns en till ömröstning igen! Den förra handlade om att vi kanske ska börja med en ny sak som heter veckans film. Då ska vi skriva om en bra film varje vecka. Det var 4 personer som röstade och svaret blev ja! Så nästa vecka eller kanske till och med den här veckan blir det en veckans film inlägg! 

 

Av mollyelli - 22 april 2013 19:45

Nu blev det här inlägget för sent som vanligt. Veckans moviestar ska ju komma på söndagar men det har ju blivit på måndagarna nästan varje gång nu för tiden. 

I alla fall, här kommer den jag har valt till veckans moviestar. Det är Poweereh! Hon är bara så underbar och så snäll och rolig. Jag älskar oxå hennes klädstil. Kolla på hennes looks och Love Ita de oxå såklart när ni kollar på de! 

 


Elli har inte valt någon, det börjar bli lite svårt att välja.. Troligen på onsdag kommer en liten rolig guide upp som vissa kanske vet och andra inte. Men det kanske är kul med lite guider då och då? 

 


Av mollyelli - 20 april 2013 11:50

Har ni sett den nya omröstningen till vänster? Vi tänkte börja med en ny sak som heter veckans film och då så skriver vi en film eller en serie som blir veckans film! Rösta vad nu tycker.

Av mollyelli - 19 april 2013 07:50

Eftersom elli 999 är hackad så kommer elli att ha elli snygg 123 som sin vanliga gubbe! Vi kommer inte att byta header än men jag kommer att ändra texten om oss. Bli vän mes henne där och ta bort henne på elli 999.

Av mollyelli - 18 april 2013 14:26

Det nya temat som kom idag heter Rhinestone Rodeo. Vi tycker att kläderna var fina men det känns som det varit sånt här tema någon gång förut? Eller vi kanske tänker fel.. Fast det skulle vara kul om det var mer accessoarer med. 


 


Det man får med är

- 3 tröjor/toppar

- 3 klänningar

- 3 byxor

- 2 par skor

- 2 accessoarer

- 2 hår


Betyget blir 

 

Det kunde bli 5 stjärnor om det var mer nya accessoarer med. 2 stycken kändes lite snålt.. Men det var istället medmer kläder. Lite variation på skorna oxå, det är bra! Förut har det bara vart samma sorts skor fast med andra saker på. 

Av mollyelli - 16 april 2013 07:14

Nu har jag blivit hackad på elli 999. Igår så kom det fram flera gånger när jag var online på mobilen att jag loggades in någon annan stans och det var hackaren.


 


Det var jag som skrev SLUTA HACKA MIG (GRÅTER) och hackaren skrev allt annat.


Nu är den gubben borta för alltid..

 

Av mollyelli - 15 april 2013 15:57

Nu är veckans moviestar för vecka 15 uppdaterad. Inlägget ser ni innan de här inlägget. Kom ihåg att kommentera mycket eller bara en kommentar, bli vän med oss och skriv fina saker till oss, då kan ni bli veckans moviestar! 

Hej och välkommen till min blogg! Lämna gärna någon kommentar efter dig!

Hej! Det här är en vanlig MSP blogg som jag (Molly3) har. Elli snygg 123 bloggar ibland på den men mest jag. Hoppas du gillar den!

Har en tävling som pågår just nu. Ni hittar den under kategorin Tävlingar.

Bloggar jag läser

Fråga mig

22 besvarade frågor

Omröstning

Vilket sorts VIP köper du?
 VIP
 Super VIP
 Elit VIP

Sök i bloggen

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

Free Lines Arrow

Ovido - Quiz & Flashcards