mollyelli

Alla inlägg under april 2013

Av mollyelli - 14 april 2013 16:58

Den som blir veckans moviestar den här veckan här moitoi 02. Hon är bäst, därför blir hon veckans moviestar!


  

Jag väljer Hasse salihu till veckans moviestar. Han blir det för han är jättesnäll! Kolla hans nya ArtBook där det står massa bra saker han skrivit. Kolla oxå på hans kortfilmer!

 

 

   


Av mollyelli - 13 april 2013 19:47

Ni alla vet väl vad awards är? Jag tycker att det ska komma ett nytt uppdrag där man ska få loves på sina designer och så. Tycker inte ni det?


Det blev ett kort inlägg idag, det är lite trist, men det är bättre än inget. Imorgon kommer veckans moviestar upp och nästa vecka blir det en guide, en underbar person och massor annat!

Av mollyelli - 12 april 2013 19:05

Ledsen att det här inlägget kommer för sent och att det inte blev något igår. Vårat internet funkar inte så bra..


Det här temat heter Neon Glow. Vi tycker kläderna var okej men det var bra att det var mycket med.


 


Det man får med är

- 4 tröjor

- 4 klänningar/dräkter

- 3 byxor/kjolar

- 2 par skor

- 3 accessoarer

- 2 hår


Betyget blir

 


Av mollyelli - 10 april 2013 14:34

Nu har jag köpt nya ögon och ny mun igen. Den här gången blev det en vanlig o-VIP mun och en annan färg på de ögonen jag brukar ha. Ögonen blev helsvarta och munnen beige. Funderade på att ta ögonen i turkos fast jag tog svart för det var så mycket enklare än att sitta och prova ut alla turkosa färger tills man hittar den man vill ha. Det kanske blir någon annan gång jag byter till turkosa ögon när jag tröttnat på de här svarta. Har frågat några vad de tycker om mitt nya utseende och de tycker ögonen är fina och munner är ful. Fast inte alla. Vad tycker ni?


 


 

Av mollyelli - 9 april 2013 14:50

Tänkte tipsa om 2 bloggar jag läser och tycker är bra..


http://myos.bloggplatsen.se/

http://linneastmsp.blogg.se/


Kolla gärna på de! Det är bra bloggar! xD


 



Av mollyelli - 8 april 2013 15:32

De vinnarna av tävlingen kommer att presenteras nu! Vi fick jättegulliga kommentarer och det är så roligt att läsa de!


Vinnarna:

1: Linneasöt<3cool. Du vinner en länk till din blogg och jag skriver om dig här på bloggen i ett inlägg!

2: Myos. Du vinner en länk till din blogg!


Grattis till er!

 

Av mollyelli - 7 april 2013 20:32

Den som blir veckans moviestar den här veckan blir layla 2. Jag valde hon för hon är jättesnäll och gullig mot alla! Jag och hon har ett instagram konto tillsammans; @TheBestChibiMakers

Följ oss gärna!


 


Elli kan inte välja någon för hon är avstäng i en vecka.. :(


 

Av mollyelli - 6 april 2013 13:57

Det nya temat den här veckan heter Teen Decor. 


 


Det man får med är

- 2 klänningar

- 3 tröjor

- 3 shorts

- 1 hår 


Vi tycker att de var lite kläder och dåligt att det inte vara några skor eller accessoarer med.


Betyget blir 

 

Hej och välkommen till min blogg! Lämna gärna någon kommentar efter dig!

Hej! Det här är en vanlig MSP blogg som jag (Molly3) har. Elli snygg 123 bloggar ibland på den men mest jag. Hoppas du gillar den!

Har en tävling som pågår just nu. Ni hittar den under kategorin Tävlingar.

Bloggar jag läser

Fråga mig

22 besvarade frågor

Omröstning

Vilket sorts VIP köper du?
 VIP
 Super VIP
 Elit VIP

Sök i bloggen

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

Free Lines Arrow

Ovido - Quiz & Flashcards