mollyelli

Alla inlägg under augusti 2013

Av mollyelli - 19 augusti 2013 10:15

Har ni sett Casys artbook som varit högst upp på high scores?

 

Jag tycker ni ska läsa denna artbook, hon skriver väldigt viktiga saker där. 

 

Av mollyelli - 18 augusti 2013 15:00

Jag har inte kunnat välja någon som ska bli veckans moviestar så jag väljer layla igen. :)

 

Hon är verkligen jättesnäll. Om hon kan ha fler vänner måste ni verkligen bli vän med henne. Jag lovar att hon är suuuupersnäll! :D

 

Av mollyelli - 18 augusti 2013 14:16

 

Nu ser high scores listan helt annorlunda ut. Justin100 och kort filmer' har inte varit online på ett tag så de syns inte där. 

 

Av mollyelli - 18 augusti 2013 14:04

Ni hittar de andra delarna här: DEL 1 DEL 2 DEL 3 DEL 4


Dagen där på så var ingen dum mot mig i skolan. Men ingen kollade på mig. Det blir bara bättre och bättre tänkte jag för mig själv. På rasten så gick jag in på msp på mobilen. Jag hade levlat till level 5. Jag blev överlycklig. Det gick så bra för mig. Jag kanske skulle börja spela msp mer. Det har gjort så jag fått ett bättre liv. Men egentligen, mina vänner gillar mig bara för jag spelar msp. Det är rätt så elakt.

Efter skolan så frågade Lisa om jag ville sova över hos henne. Jag sa att jag skulle iväg med familjen nästa dag så det inte gick. Men Lisa gav sig inte. Hon ville verkligen att jag skulle sova över hos henne. Så hon övertalade mig att ringa till mamma och fråga om jag kunde hoppa över utflykten och sova över hos henne.

- Hej mamma! sa jag.

- Hej gumman, har du slutat skolan nu? frågade mamma.

- Ja, men får jag sova över hos Lisa idag? frågade jag.

- Nej, du vet ju att vi ska iväg imorgon, svarade mamma.

- MEN MAMMA! skrek jag och lade på.

Jag fick inte sa jag dystert till Lisa. Men Lisa hade en idé. En idé som jag inte gillade men hon tyckte den verkade bra.


Lisas idé var att jag ändå skulle sova över hos henne. Jag visste att jag skulle få något straff men det brydde jag mig inte om. Jag ville verka cool. Så Lisa och jag gick hem till henne och drack Oboy. Oboy är min Lisas favorit. Vi får alltid en sockerkik efteråt. Då blir vi helt galna och efteråt somnar vi. Vi satt oss direkt vid msp efteråt. Jag hade tagit med min dator hemifrån. Pappa skulle bli jättearg om han såg det. Det var han köpte datorn till mig. Den var jättedyr och han vill verkligen inte att den ska bli stulen.

 

Av mollyelli - 17 augusti 2013 22:47

 

Kan ni se vem jag är och vart Poweereh är?

 

Av mollyelli - 17 augusti 2013 22:30

Förlåt för USEL uppdatering idag. Var först på en hundutställning och sen på en fest. Så har inte haft någon tid. Men imorgon så ska jag försöka att göra en veckans moviestar och ett till inlägg. 


I förra inlägget skrev jag agusti och augusti som någon hade kul åt. Ni ska veta at jag bloggar i stress här bara för att ni ska få något bra att läsa. Men inte verkar ni tycka det är bra. Har verkligen ingen tid att blogga, skolan börjar snart och jag gör annat med familjen. Men jag vill säga en sak. Jag vill hellre ha några läsare som gillar bloggen än dumma kommentarer och många läsare som inte gillar bloggen. Om ni inte gillar bloggen så SKIT I ATT KOLLA PÅ DEN. Ingen tvingar er, okej? Ja, nu kanske jag inte kommer få några läsare alls, men jag bryr mig inte. Jag vet att jag har minst 3 läsare som verkligen gillar min blogg och en av de är du layla. Så, 3 läsare per dag är helt okej om jag inte får något hat. 

Men nu kommer ni säkert tänka: Bara för någon rättade dig behöver du inte reagera så här. Men ni ska veta att det hänt mera än detta. Så var försiktiga med vad ni säger. 


Aja, nu till inlägget..


Igår var jag väldigt förbannad som ni märkte? JAG HATAR VERKlIGEN FUSKARE.. 

Det dröjde inte länge tills han togs bort men efter det så kom det en ny gubbe upp på första plats. Tänk att han inte bara kan låta bli. Man blir som beroende av uppmärksamhet, eller hur?


 

Så här ser det ut nu.. :)

 

Av mollyelli - 16 augusti 2013 15:57

 

Vad tycker ni om detta, att en nybörjare är på high scores? Han skapade ju gubben i agusti, och nu är det agusti.


Saker jag hatar är lögnare, fuskare och skrytare.. Alla de här sakerna gör denna person. Han/hon ljuger om att han inte har hackat eller vad det heter. Men han har ju typ ingen awards ens? Att fuska i ett spel är väl det värsta som finns, lixom ingen gillar väl det förutom den som fuskar? I det här fallet så har han/hon fuskat sig upp på high scores. Men han/hon har oxå på något sätt skrytit, genom att skriva att han/hon är i level 25 på högsta sidan och bal bla bla.. Åh, blir så himla irriterad. 


Anledningar till att han gjorde det här är säkert för han/hon vill ha uppmärksamhet (den största delen), han/hon tror väl oxå att han/hon är cool för han/hon är högst upp på highscores. 


SLUTSATS: Han/hon är omogen och jag hatar honom. 


Ni kanske tycker jag var överdriven här men jag HATAR lögnare, fuskare och skrytare..


Kommentera gärna era tankar kring detta, alltså om honom som har kommit helt ärligt upp på högsta sidan utan fusk eller någonting.. 

     

Av mollyelli - 16 augusti 2013 10:15

Japp, nu har jag fått tillbaka elli 999. 

Fick ett meddelande från elli 999 (då jag inte hade gubben, när hackern hade den) där det stod att jag skulle få tillbaka den. 

 

Jag ska försöka blogga mer. Men jag spelar andra spel oxå..

 

Hej och välkommen till min blogg! Lämna gärna någon kommentar efter dig!

Hej! Det här är en vanlig MSP blogg som jag (Molly3) har. Elli snygg 123 bloggar ibland på den men mest jag. Hoppas du gillar den!

Har en tävling som pågår just nu. Ni hittar den under kategorin Tävlingar.

Bloggar jag läser

Fråga mig

22 besvarade frågor

Omröstning

Vilket sorts VIP köper du?
 VIP
 Super VIP
 Elit VIP

Sök i bloggen

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

Free Lines Arrow

Ovido - Quiz & Flashcards