mollyelli

Direktlänk till inlägg 15 augusti 2013

MSP novell (del 4)

Av mollyelli - 15 augusti 2013 14:40

Ni hittar de andra delarna här: DEL 1 DEL 2 DEL 3


Då var det bara att börja. Först så skickade jag en vän förfrågan till Lisa, sen till alla mina andra klasskompisar. Lisa hjälpte mig att skriva in alla deras namn. Jag visste inte vad de hette.

Helt plötsligt fick jag en fråga från Lisa.

- Vill du inte ha VIP?

- Joo, men det är ju så dyrt, svarade jag.

- Men jag kan köpa en vecka åt dig om du vill, sa Lisa.

Självklart tackade jag ja och jag blev snart VIP.

Jag hade klarat alla uppdrag och hade några tusen. Då var det dags att köpa lite kläder. Lisa ville att jag och hon skulle ha en tvilling look. Då fick Lisa gå in på min gubbe och göra en look eftersom jag var så dålig på att göra looks. Efter Lisa hade loggat in kom jag på en viktig sak. Jag måste ju köpa nya ögon. Munnen hade jag redan i perfekt färg. Jag använde Cool Cat munnen i beige färg. Jag hade sett att det var vanligt och själv tyckte jag att den passade bra. Det var bara ögonen jag inte var nöjd med. Men först skulle Lisa göra en look. Hon använde sitt hemliga sätt för att göra looken, det sättet som bara jag och hon visste om. Snart var looken klar. Den hade en gullig klänning som var vit upptill och rosa nertill. Den hade ett svart skärp runt midjan. Till den var det ett par fina sandaler och en roset i samma färg som klänningen. Inte fick jag glömma glittret till ansiktet, lösögonfransarna, pudret och den svarta tåren. Lisa sa att det var det som gjorde ansiktet så fint.

När jag fick logga in så hade 2 personer accepterat mig som vän. Det var Richard och Kim. Det var väldigt förvånande att Richard accepterade min vän förfrågan. Men kanske skulle vi bli vänner igen?


- Vad glad du ser ut idag då, sa mamma.

- Jag är bara glad, jag går upp på mitt rum, sa jag.

Där uppe på mitt rum startade jag datorn och gick in på msp. 3 nya meddelanden. Ett från Lisa, ett från Richard och ett från en annan person som jag inte kände igen. I meddelandet från Richard stod det att han inte tyckte att jag var så töntig som han sagt, han tyckte att jag hade blivit cool. Jag tänkte för mig själv en stund. Något sådant här skulle man väl inte skriva till sin fiende. Han måste vilja bli vänner igen. Jag skickade ett glatt meddelande tillbaka och skrev att han också var cool. I meddelandet från Lisa stod det att hon ville ha med mig i hennes nya serie. Hon skrev att det skulle hjälpa mig upp i level. Hon har ungefär 1000 tittare på hennes serier. Självklart tackade jag ja och skrev ett hjärta.

Jag började fantisera för mig själv. Jag såg hur alla klasskompisar var med mig, vi hade roligt och skrattade. Men det var ju bara en dröm, det skulle ju aldrig hända.


Mer kommer! :)

 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av mollyelli - 20 februari 2014 13:00

Nu när jag börjat blogga igen har jag fått lite frågor..   Kommer du fortsätta blogga? Svar: Nja, det vet jag inte. Tycker att man ska ha kul när man bloggar och ibland tvingar jag mig själv att blogga. Det är inte kul, men det är bara för att ...

Av mollyelli - 19 februari 2014 12:37

Om jag fortsätter blogga, kommer det ske här. Min nya känns ful och jag tycker den här är så mysig. Men vill verkligen byta till blogg.se fast orkar inte koda. Om någon vill kan jag betala er med något på MSP. Har diamanter ;)   Iaf, idag tänkte ...

Av mollyelli - 1 december 2013 21:53

Idag har jag bestämt mig för att sluta blogga på den här bloggen..    Men istället har jag gjort en ny blogg! :D   Ni hittar den här http://mspmolly.weebly.com/   PUSS OCH KRAM ♥ ...

Av mollyelli - 21 november 2013 09:15

Alltså, ja.. Det jag stör mig på mest är folk som blir populära utav hack eller något sånt. Som detta.. Men jag vet inte om hon använt hack eller vad man nu använder.   Lixom, vem orkar klicka så mycket?   Vad tror ni, använder hon något sor...

Av mollyelli - 20 november 2013 15:15


Länge sen jag skrev om liet skvaller. Men här har ni!   Som ni kanske vet så har Maja_power gått upp i level 25 nu. Ni som spelar vet säkert det. Men ville ändå berätta det.     Hon verkar iaf väldigt glad och hon skulle nog uppskatta ett g...

Hej och välkommen till min blogg! Lämna gärna någon kommentar efter dig!

Hej! Det här är en vanlig MSP blogg som jag (Molly3) har. Elli snygg 123 bloggar ibland på den men mest jag. Hoppas du gillar den!

Har en tävling som pågår just nu. Ni hittar den under kategorin Tävlingar.

Bloggar jag läser

Fråga mig

22 besvarade frågor

Omröstning

Vilket sorts VIP köper du?
 VIP
 Super VIP
 Elit VIP

Sök i bloggen

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

Free Lines Arrow

Ovido - Quiz & Flashcards