mollyelli

Direktlänk till inlägg 27 mars 2013

Hiss och diss

Av mollyelli - 27 mars 2013 11:45

Diss


Alla saker blir så dyra nu för tiden. Om du kollar på vad alla saker som fanns på gamla msp kostar så är det mycket billigare! En tatuering som fanns kostade ju under 100 sc! Tänk om allt skulle vara så billigt. Fast det skulle förresten inte vara så kul. Då skulle man ju ha nästan allt av varje. Men det är olika vad man tycker. Animeringarna har oxå gått upp i pris väldigt mycket. Jag vet att det är många som tycker så här. Skulle kanske vara bra om MSP ändrade det här. Kläderna kan ju kosta runt 400-500 eller något. Skulle vara mycket bättre!


Det är mycket som försvinner ur affären nu och det är så dåligt. Man vet inte vad som kommer försvinna och man vill ju ha det gärna efter det försvunnit. Det är sjukt jobbigt. Då kanske man sett en tröja man har velat ha jättelänge men inte haft råd att köpa och då väntar man en vecka och då har den försvunnit. Hände mig nyss och jag blev så irriterad.


Hiss


Plantorna. Behöver jag säga mer? Haha.. Plantorna som fanns en gång på gamla MSP. Jag har själv en sådan och de är så söta. Man har den som ett djur och matar den fast då med sånt som plantor ska ha. Fast det dåliga är att man inte kan gå in i husdjurparken och sånt med de. Fast det skulle ju sett rätt så roligt ut.. Plantorna är så otroligt söta när de bara står där helt stelt. Hoppas de kommer tillbaks någon dag. Om ni vill kolla på en och känna på en kan ni bara gå in i mitt rum (Molly3's rum)! Här kommer en bild på min!

 

En annan sak som är hiss är sakerna som inte finns i affären. De har ett helt annat utseende och ser annorlunda ut jämfört med kläderna som finns i affären. Kläderna verkar vara populära och om ni kollar på personer som skapat sina gubbar väldigt tidigt, jag (Molly3) gjorde min 2010, så kan ni se att de oftast har kläder på sig som inte finns i affären. Om de raderar derasgubbar försvinner sen kläderna (tror jag) och de kommer aldrig tillbaks. Har ni tänkt på att Alexh33 har ofta på sig kläder som inte finns i affären nu och hon har även det på sina looks. on verkar ha massor med sånna kläder! Önskar jag hade allt det!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av mollyelli - 20 februari 2014 13:00

Nu när jag börjat blogga igen har jag fått lite frågor..   Kommer du fortsätta blogga? Svar: Nja, det vet jag inte. Tycker att man ska ha kul när man bloggar och ibland tvingar jag mig själv att blogga. Det är inte kul, men det är bara för att ...

Av mollyelli - 19 februari 2014 12:37

Om jag fortsätter blogga, kommer det ske här. Min nya känns ful och jag tycker den här är så mysig. Men vill verkligen byta till blogg.se fast orkar inte koda. Om någon vill kan jag betala er med något på MSP. Har diamanter ;)   Iaf, idag tänkte ...

Av mollyelli - 1 december 2013 21:53

Idag har jag bestämt mig för att sluta blogga på den här bloggen..    Men istället har jag gjort en ny blogg! :D   Ni hittar den här http://mspmolly.weebly.com/   PUSS OCH KRAM ♥ ...

Av mollyelli - 21 november 2013 09:15

Alltså, ja.. Det jag stör mig på mest är folk som blir populära utav hack eller något sånt. Som detta.. Men jag vet inte om hon använt hack eller vad man nu använder.   Lixom, vem orkar klicka så mycket?   Vad tror ni, använder hon något sor...

Av mollyelli - 20 november 2013 15:15


Länge sen jag skrev om liet skvaller. Men här har ni!   Som ni kanske vet så har Maja_power gått upp i level 25 nu. Ni som spelar vet säkert det. Men ville ändå berätta det.     Hon verkar iaf väldigt glad och hon skulle nog uppskatta ett g...

Hej och välkommen till min blogg! Lämna gärna någon kommentar efter dig!

Hej! Det här är en vanlig MSP blogg som jag (Molly3) har. Elli snygg 123 bloggar ibland på den men mest jag. Hoppas du gillar den!

Har en tävling som pågår just nu. Ni hittar den under kategorin Tävlingar.

Bloggar jag läser

Fråga mig

22 besvarade frågor

Omröstning

Vilket sorts VIP köper du?
 VIP
 Super VIP
 Elit VIP

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

Free Lines Arrow

Ovido - Quiz & Flashcards